Najnowsze wpisy:
Zawsze daj Gościowi coś więcej, niż się spodziewał.
“Zawsze daj Gościowi coś więcej, niż się spodziewał.” Shep Hyken Jednym z najważniejszych elementów sukcesu każdego biznesu jest zdolność do zaspokojenia potrzeb Gości i sprawienia,
Zaawansowane metody sprzedaży i promocji w restauracji: Kurs online dla kelnerów
W dzisiejszym konkurencyjnym świecie gastronomii, umiejętności sprzedażowe i promocyjne są kluczowe dla sukcesu restauracji. Kelnerzy odgrywają ważną rolę w procesie sprzedaży, będąc bezpośrednim kontaktem z
10 przykazań w pracy każdego kelnera
Wszyscy lubimy czytać zestawienia i rankingi, by dowiedzieć się co będzie na kolejnych pozycjach. Zdarzyło się przeglądnąć, prawda? Na tym fenomenie polega zresztą m.in. program
Jak rozwiązywać reklamacje Gości w restauracji?
Każda reklamacja, składana przez Gości w restauracji, wzbudza wśród obsługi negatywne emocje. Wszyscy pracownicy starają się przecież, by serwis był na najwyższym poziomie. Oczywiście –
Jak wykorzystać 100% możliwości szkoleniowych kursu video dla kelnerów?
Dobrze wiesz, że w branży gastro półśrodki nie zdają egzaminu. Wyrób seropodobny zamiast sera na pizzy obniża ocenę pizzerii. Połowa standardowego składu personelu nie obsłuży
Jak zwiększać wartość sprzedaży zamówień telefonicznych?
Przedziwne, covidowe lata 2020 i 2021 to czas, w którym znacznie zwiększyło się zainteresowanie restauratorów serwowaniem dań i napoi na wynos. Choć wzrosty obrotów w tego
Jak uzyskać większą sprzedaż w restauracji?
Umiejętności sprzedażowe to jedna z ważniejszych kompetencji, jakich oczekujemy od obsługi, którą zatrudniamy w restauracjach. Według obserwacji Rafała Pasenika, szkoleniowca branży gastronomicznej, temat sprzedaży obejmuje
Thai Wok – jak uzyskać jednolity, wysoki poziom obsługi w sieci restauracji
Rozmawiamy dziś z Agnieszką Giermek-Ziółkowską, dyrektorem ds. personalnych sieci restauracji Thai Wok, która szczyci się wysoką jakością wykorzystywanych produktów, ale także doskonałymi standardami obsługi. Postanowiliśmy
Menedżerka klubokawiarni Jaś i Małgosia – „To ułatwia życie!”
Rozmawiamy dziś na temat pracowników obsługi z Martą Knap – menedżerką warszawskiej klubokawiarni „Jaś i Małgosia” – miejsca, które zyskało drugą młodość dzięki odbudowaniu znanej
Maciej i Rafał Pasenik – jak ojciec z synem zbudowali największą platformę e-learningową dla pracowników gastronomii
Naszymi gośćmi są dziś Rafał Pasenik – znany w branży Horeca trener, prowadzący szkolenia dla kelnerów, a także jego syn Maciej Pasenik, który od kilku