Jesteś kelnerem albo rozpoczynasz pracę w restauracji? Chcesz nauczyć się zasad prawidłowej obsługi Gości lub przenieść swoje dotychczasowe umiejętności na wyższy poziom? Ten kurs jest dla Ciebie
Wystarczą 3 miesiące abyś poprawił swój serwis, znacząco zwiększył sprzedaż i zadowolenie Gości, Szybko zauważysz wyraźną poprawę motywacji w swoim działaniu, co znajdzie odzwierciedlenie w napiwkach.
Właśnie zaczynasz swoją przygodę w restauracji, a może od dawna już pracujesz jako kelner? W obu przypadkach nasz kurs sprawdzi się doskonale. Przygotowany został dla kelnerów, którzy kładą nacisk na wyjątkową obsługę Gości, chcieliby uzupełnić informacje i udoskonalić swoje dotychczasowe umiejętności. Kurs „Mistrz Sprzedaży i Gościnności” to kompendium wiedzy obejmujące między innymi obsługę w restauracji, sprzedaż na wynos, zarządzanie reklamacjami, skuteczne techniki sprzedażowe, budowanie atmosfery gościnności, zasady typologii podświadomej i obsługi dopasowanej do rodzajów Gości.
ZESTAW 3 EBOOKÓW
Kompleksowy zestaw narzędzi dla restauratorów pragnących doskonałości w zarządzaniu personelem. Pakiet TRZECH ebooków.